Tilaus- ja toimitusehdot

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

  • Kirje- Tulee suoraan postilaatikkoon 2,95€ -3,45€

Huomioithan, että posti kuljettaa kirjelähetykset 2-4 arkipäivän sisällä ja myöhästymiset ovat mahdollisia! Emme vastaa kirjepostin myöhästymisestä postin puolesta. Kirjepostia ei jaeta tiistaisin ja perjantaisin ja tämä voi myös viivästyttää toimitusta. Suosittelemme paketti-toimistusta, mikäli tuotteilla on kiire tai ne on oltava perillä tiettynä päivänä.

  • Paketti- toimitetaan lähimpään paketti-automaattiin 4,95-6,90€
  • Nouto (Takojankatu 3 15800 LAHTI) Lähetämme sinulle sähköpostin kun tilaus on noudettavissa.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset kirjeinä ja paketteina

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana tai vioittunut ilmoitathan siitä välittömästi osoitteeseen info@mylo.fi. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

TOIMITUSAIKA

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tuotteet postitetaan 1-2 arkipäivää tilauksesta, ellei toisin mainita. Mikäli tuotteella on kiire, laitathan siitä maininnan tilauksen yhteydessä, yritämme tehdä parhaamme. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan tilauksen yhteydessä.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

VAIHTO-JA PALAUTUSEHDOT

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Nimellisillä / kustomoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuneet postikulut.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

Tilausnumero, nimi ja osoite
Palautusosoite:

MYLO Design Oy
Tinnilänkatu 6
15230 LAHTI

Palautettujen tuotteiden saavuttua teemme palautuksen maksutapasi mukaisesti.

Mikäli haluat vaihtaa/palauttaa tuotteen lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@mylo.fi

REKLAMAATIO

Poista rikkoutunut tuote välittömästi käytöstä ja ilmoita siitä osoitteeseen info@mylo.fi
Käsittelemme reklamaatiot aina tapauskohtaisesti.